Guus van den Elzen

Guus van den Elzen (1981) is vanuit zijn studie International Business (Universiteit van Tilburg) terecht gekomen in de wereld van logistiek en inkoop. Hij heeft zich verder gespecialiseerd in supply chain management door het volgen van de APICS-opleiding tot Certified Supply Chain Professional.

Klanttevredenheid staat voorop. En dat kan alleen met een goed ingericht proces en de juiste structuur. Dat wordt alleen bereikt door samen te werken met alle interne en externe partijen. Guus is in staat om de supply chain te optimaliseren met daarbij de klant als uitgangspunt, Daarnaast heeft hij als manager inkoop ruime ervaring op het gebied van leveranciersmanagement en het inrichten van het inkoopproces.

Na zijn periode bij LKL Staal en Elcee– waar hij zich als manager in een internationale omgeving heeft ontwikkeld – is hij in 2017 als consultant gestart. Hij ondersteunt bedrijven met zowel advies als interim management bij vraagstukken op het gebied van supply chain en inkoop.

Betere prestaties beginnen met inzicht in de huidige prestaties. En een duidelijk beeld van hoe de processen op de werkvloer uitgevoerd worden. Van daaruit optimaliseert hij de processen en zorgt hij ervoor dat zijn klanten in control zijn en hun klanten optimaal kunnen bedienen.

Guus heeft ervaring op het gebied van ERP en WMS implementatie en optimalisatie, het opzetten van planning en voorraadbeheer, internationaal supply chain management, sourcing in Azië en Oost-Europa, leveranciersmanagement en project management.

Hij is actief geweest bij onder meer LKL Staal, Nevobo, Philips Healthcare, Elcee Group, Paardekooper Group, Concorp, Ropeblock en King.

Guus van den Elzen

Analytisch
Pragmatisch
Gedreven
Betrokken
Nieuwsgierig

Guus heeft gewerkt of werkt voor:

Blogs van Guus van den Elzen

Bekijk alle blogs